Świątecznie, po terminie ,bo tam skąd wracam jest świat bez internetu:)


Zdrowego , wolnego , pełnego uśmiechu , radości i miłości Życia. 
Każde Boże Narodzenie kojarzy mi się z nową szansą na zmianę siebie.
Mojego nastawienia,myślenia,nawyków...
mojego nawracania się..
ciągle..

Życzę wszystkim odkrywania siebie i świata 
na nowo w wolności serca:)
Aby nasze myśli były przejrzyste, uśmiech pełen energii
a nastawienie do działania niech będzie najpiękniejszą paletą kolorów.
Wszystkiego co dobre i piękne
Na ten Nowy Rok!
Tam skąd wracam niebo jest za dnia błękitne, 
powietrze świeże, mroźne - pachnące lasem
Wieczorem widać pięknie migoczące gwiazdy
tak wyraźnie.. jakby na wyciągnięcie ręki
Słychać ciszę...wszechobecną
Można odczuć siłę natury.

Życzę każdemu aby znalazł takie miejsce
które śmiało mogę nazwać rajem na ziemi:)

Miejsce które mnie "natchnęło" kulinarnie
zapraszam do oglądania wyników mojej pracy w kolejnych postach:)



Komentarze

Popularne posty