Kuleczki z kasztanami pełne Radości

 



Składnik:

Rodzynki 150g

Łuskane ziarna słonecznika 150g

Mąka kasztanowa 6 łyżek

Goździki,gałka muszkatołowa,cynamon,galgantu,bertram 

 -  każdej przyprawy/zioła po 1/2 łyżeczki 



Jak to zrobić: 

Przyprawy/zioła zmielić razem na proszek. 

Rodzynki razem z ziarnami słonecznika oraz 2 łyżkami mąki kasztanowej zmielić na masę wraz z wcześniej przygotowanymi przyprawami/ziołami. 

Ja wykonałam tą masę w termomixie 

Czas 1min 30 sec 

Obroty 10

Resztę mąki kasztanowej wsypałam do słoiczka. 

Z masy uformowałam kulki które wkładałam do słoika z mąką( po kilka sztuk) i potrząsałam nim (oczywiście zamkniętym;)) -jest to idealne oraz szybkie rozwiązanie do obtaczania:)

Kuleczki jest dobrze schłodzić przed podaniem.


Czas zdatny do ich spożycia to około miesiąca. 


Pysznego tworzenia w jesiennej aurze:)














Komentarze

Popularne posty